Moderne Hippiesmarkt

Moderne Hippiesmarkt

Datum:22-03-2020
Tijd:12:00 - 17:00

Locatie
Westerunie
Klönneplein 4-6
Amsterdam


First coffee is erbij op één van de leukste markten van Nederland.

Op zondag 22 maart 2020 is het weer tijd voor een Moderne Hippies Markt in de WesterUnie, Amsterdam!

Op de markt vind je mensen en initiatieven die een positieve impact willen maken op de wereld: van duurzame goodies tot fair en tweedehands merken. Van gezamenlijke meditatiesessies tot praktische raw chocolate workshops. Iedere markt is anders, iedere markt laat ons opnieuw inspireren tot een betere versie van onszelf en de wereld!

Wat: Moderne Hippies Markt
Wanneer: 22 maart 2020
Waar: WesterUnie & WesterLiefde // Klönneplein 4-6, Amsterdam
Tijd: 12.00 – 18.00 uur
Entree: € 2,50- (kinderen gratis)

“The biggest challenge we face is shifting human consciousness, not saving the planet. The planet doesn’t need saving, we do.”

Over Moderne Hippies:
Moderne Hippies is een platform voor vrije geesten, avonturiers en levensgenieters die een positieve impact willen maken op de wereld. We zijn ons ervan bewust dat we dit alleen kunnen doen door ons naar binnen te keren, verantwoordelijkheid te nemen over ons eigen gedrag en vanuit daar te transformeren, om een collectieve verandering mogelijk te maken die nodig is in onze wereld. Op de Moderne Hippies Markt nodigen we iedereen uit die deze nieuwe wereld mogelijk wil maken.

Voor standhouders:
Vul s.v.p. dit formulier in: http://bit.ly/aanmeldformulier-2020
Vul het formulier zo gedetailleerd mogelijk in. We willen de bezoekers van de markt een gevarieerd aanbod aanbieden en maken een selectie uit diverse producten en merken. Naast standhouders is er ook ruimte voor een inhoudelijk programma, zoals lezingen en workshops. Wees je er s.v.p. van bewust dat het invullen van het formulier niet betekent dat je bent aangemeld. Wij nemen contact met je op of je met deze editie mee kunt doen.

Let love rule.

Moderne Hippies

Deze markt wordt gecoördineerd en geproduceerd door Kameleon Concepts.